vineri, 27 aprilie 2012

Cum arata Baia Mare inainte

      Cand eram mica si ma ducea mama de mana prin oras mereu imi spunea: " uite aici a fost (nu stiu ce)", uite aici era (altceva)" , iar eu in mintea mea incercam sa imi imaginez cum arata acel "ceva" ce exista candva acolo. Uitandu-ma la poze vechi facute prin Baia Mare ideile mele despre cum ar fi aratat acel loc din oras inainte s-au conturat. Poate sunteti si voi curiosi sa vedeti cat de mult s-a schimbat orasul de-a lungul anilor.








 Magazinul universal Maramures!








 



Ceasul din flori, actualul McDonald's









 Toata lumea recunoaste Semiluna!


Barajul 


Platoul Bucuresti, si uite asa am aflat si eu pe unde treceau trenurile inainte. Chiar prin inima orasului!



Drumul spre autogara

Nu cred ca are nevoie de descriere pt ca majoritatea am vazut-o!




Terasa  de la Hotel Carpati

Revolutia prin Baia Mare!


Casa de Cultura

Strada V. Alecsandri, catre Piata Mare, Turnul lui Stefan in fata... acuma cred ca e un minunat sens giratoriu acolo.

Acuma as spune ca poza e facuta in fata la Pizza H, dar nu credca exista pe vremea aia!




Sper ca va placut scurta mea regresie in timp! Baia Mare a fost si este un oras frumos. Cei care locuiti aici, as vrea sa stiu ca va iubiti orasul (cu bune si cu rele), iar cei care nu sunteti din Baia Mare, sau nu l-ati vizitat niciodata , este o alegere buna pentru a descoperi una alta din locurile minunate din tara, orasul cuprinde orice tip de preferinte turistice (cultura,religie, istorie, etc). Va asteptam cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu